08-10-2008, 08:24 AM
peter Skrev:Hej HannoverPeter - somme tider synes dine indlæg virker mindre gennemtænkte.
Du bør tage sammenligningen, fra hvor mange indlæg de har og hvor mange du har indenfor den samme periode, og ikke tælle alle dine indlæg fra før Nopanic og Tukjær kom med, for hvis vi tager fra tiden hvor de kom med tror jeg at du har flere indlæg end dem.![]()
MVH Peter
Hvordan i alverden skal man tage de indlæg man har haft i præcis samme periode som en anden deltager. Det er da umuligt???
Jeg har haft nogenlunde samme frekvens hele tiden efter min bedste opfattelse - hverken skruet op eller ned, og jeg kan ikke se nogen som helst anden måde at se ens flittighed - end det som fremkommer når man klikker på ens brugernavn og får indlæg per dag.
Det er vel derfor tallet INDLÆG PER DAG fremkommer når man klikker på bruger - og der ligger jeg ca 3 gange under visse andre og dermed ikke som flittigst. Selv hvis jeg havde ændret lidt i frekvens, burde forskellen vel ikke være så stor.
Jeg forstår stadigt dels ikke hvorfor du i virkeligheden bakker konstant op om at bevise jeg er den der skriver mest (selv synes jeg det er fint der er nogen der skriver rigtigt meget her) når det ikke stemmer med statistikken - og stadigt slet ikke hvor sammenhængen er til at jeg dermed må kende alt til gentagelser. hvilket som du måske fatter gør mig lidt bitter.
Stop nu Peter, så sparer vi i alle fald de her fjollerier og vi kunne ha været et af mine indlæg færre
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)