06-10-2008, 12:09 AM
Jeg synes slet ikke du havde noget at forsvare - dit forslag var da godt.
Som du sikkert har forstået i denne alt for lange tråd
var mit formål ikke at kritisere det oprindelige spørgsmål - men at sige at hvis det blev specificeret lidt mere, ville der komme meget mere hjælp. Lidt i stil med specificer:
Guld eller stål - størrelse 34-38 mm - 39-42 mm eller sågar 44-45 mm osv - alt den slags kunne snævre svarene ind.
Min erfaring med den slags tråde er som du også kan se tidligere, at vi er slemme til at bruge dem blot til at promovere vort ynglingsur - Mads AP, Mig kolonnehjuls kronograf , Jacob Oris eller JVC, Baun Vintage (så nu ingen sure her - jeg skulle lige bruge lidt eksempler og vi er jo mange
) hvilket hjælper spørgeren men ikke er så god hjælp som hvis spørgeren lidt mere præcist kan definere sig.
Det kunne han så ikke (da det vist var for en ven han spurgte) og det er så da også helt 100% OK
Jeg kunne nok misforståes og det tager jeg på mig.
Når jeg blev "fornærmet" var det nok at jeg læste det eneste du skrev om
Hannover har ret i, at gentagelser ofte forekommer i disse fora.
Som den i særklasse flittigste skribent, ved han det sikkert
som en anklage for at ikke alene overflød jeg forum med indlæg men også i den grad gentog.
Det kan godt være det ikke var sådan ment. Sjovt nok, som du kan se ved at klikke på brugernavnet, er der nogen med ca 3 gange så mange daglige indlæg som jeg. Jeg har bare flest ialt på grund af længere tid
Jeg fornægter ikke jeg har mange og måske gentager mig selv i noget af det
Ja fred være i hele verden, kors hvor den har brug for det - og no hard feelings
vh
Som du sikkert har forstået i denne alt for lange tråd
Guld eller stål - størrelse 34-38 mm - 39-42 mm eller sågar 44-45 mm osv - alt den slags kunne snævre svarene ind.
Min erfaring med den slags tråde er som du også kan se tidligere, at vi er slemme til at bruge dem blot til at promovere vort ynglingsur - Mads AP, Mig kolonnehjuls kronograf , Jacob Oris eller JVC, Baun Vintage (så nu ingen sure her - jeg skulle lige bruge lidt eksempler og vi er jo mange
Det kunne han så ikke (da det vist var for en ven han spurgte) og det er så da også helt 100% OK
Jeg kunne nok misforståes og det tager jeg på mig.
Når jeg blev "fornærmet" var det nok at jeg læste det eneste du skrev om
Hannover har ret i, at gentagelser ofte forekommer i disse fora.
Som den i særklasse flittigste skribent, ved han det sikkert
som en anklage for at ikke alene overflød jeg forum med indlæg men også i den grad gentog.
Det kan godt være det ikke var sådan ment. Sjovt nok, som du kan se ved at klikke på brugernavnet, er der nogen med ca 3 gange så mange daglige indlæg som jeg. Jeg har bare flest ialt på grund af længere tid
Jeg fornægter ikke jeg har mange og måske gentager mig selv i noget af det
Ja fred være i hele verden, kors hvor den har brug for det - og no hard feelings
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)