05-10-2008, 06:12 PM
Vildt - og selvom den ikke er så¨"pralende" penge-mæssigt som visse andre Rolex (eller sågar Omega samlinger) som ofte inkluderer ure i mange 100.000 kr klassen - så er det jo en fantastisk samling ialt - med rigtig bred - og på visse område dyb - repræsentation af Omega fra en fantastisk periode i deres tid
Måske netop fordi samlingen på mig virker dejligt usnobbet - og viser at selv noget så fint kan laves af helt almindelige mennesker uden investering af millioner tænder den mere lys for mig.
Men hvad er det så lige samlingen - dem alle - seamaster - connier - geneve og disse m.m. - skal hedde? Omega år 19xx til 19xx eller hvordan mon? Forstår du? Jeg mener sådan et god beskrivende navn der viser Baun han samler xxxxx - og ikke bare Omega som jo kunne være lommeure eller nye ure
vh
Måske netop fordi samlingen på mig virker dejligt usnobbet - og viser at selv noget så fint kan laves af helt almindelige mennesker uden investering af millioner tænder den mere lys for mig.
Men hvad er det så lige samlingen - dem alle - seamaster - connier - geneve og disse m.m. - skal hedde? Omega år 19xx til 19xx eller hvordan mon? Forstår du? Jeg mener sådan et god beskrivende navn der viser Baun han samler xxxxx - og ikke bare Omega som jo kunne være lommeure eller nye ure
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)