04-10-2008, 10:44 PM
Jeg kender ikke Bubber - og jeg har aldrig mødt ham. Men, jeg kender nok folk inden for "industrien" til at vide at han er en både flink og behagelig person - og at han er en person som har forstået at dyrke et ganske bestemt - og temmelig unikt - image i offentligheden, mens han privat har formået at være tro mod sig selv og fremstå på egne præmisser.
Hvis man ser på hvad han har lavet igennem tiden - og hvor meget succes han har haft med det - opdager man at han er en både dygtig og alsidig person. Lige fra badekarrets barnligt naive - og så alligevel med et glimt i øjet - verden, over div. aftenunderholdningsshows, til den hudløst ærlige og grænseoversridende tur med BS, hvor manden både modigt og utroligt ublufærdigt lader os se hans "svage" og menneskelige sider.
Det kan jeg godt tage seriøst....
Mvh.
Jakob
Hvis man ser på hvad han har lavet igennem tiden - og hvor meget succes han har haft med det - opdager man at han er en både dygtig og alsidig person. Lige fra badekarrets barnligt naive - og så alligevel med et glimt i øjet - verden, over div. aftenunderholdningsshows, til den hudløst ærlige og grænseoversridende tur med BS, hvor manden både modigt og utroligt ublufærdigt lader os se hans "svage" og menneskelige sider.
Det kan jeg godt tage seriøst....
Mvh.
Jakob
As time goes by...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)