04-10-2008, 03:59 PM
Baun Skrev:Nej du har ikke sagt tåbeligt - jeg forsøgte sådan set netop at formulere mig sådan, at ingen kunne føle sig ramt (ved ikke at skrive noget nogen havde skrevet)- for det var en helt generel betragtning.Jeg er ikke så uenig - mit svar var måske for kort da jeg foreslog at specificere ev gå i butikker og finde en retning så kunne han givet få meget bedre hjælp. Jeg skulle måske ha tilføjet - Skal det være guld/stål - ser i efter noget med 38 mm eller skal det være stort op mod 40 mm - nyt/brugt osv - men det var bare det med at få det mere præciseret.
Det lykkedes så ikke, men meningen var god nok.
Vi se jo (har sikker også selv i et travlt øjeblik gjort det) disse korte og ikke så opbyggelige svar på noget ,vi finder kunne have været formuleret bedre og mere præcist af spørgeren. Men egentlig finder jeg det er bedre at undlade at svare - eller hjælpe spørgeren med at præcisere spørgsmålet. Det var det jeg ville have frem!
vh Baun
Du ved jo selv hvordan vi let får JLC fra en - Oris fra en anden Seiko fra en tredie AP fra Mads
Det var ment som en hjælp til spørgeren til at få et bedre svar - men det kan jo opfattes forskelligt -og blev det.
Leave it there - jeg skriver for mange - selvom jeg som du kan se langt fra topper i daglige indlæg. Jeg er igang med at "genere" WUS og den slags lidt mere så trykket fordeles
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)