04-10-2008, 03:10 PM
Tingene vrides lidt synes jeg - jeg har da ikke sagt det var tåbeligt - jeg svarede at jeg var bange for det bare blev en opremsning af de sædvanlige ynglingsure - og at tråd starter kunne få noget ud at være llidt mere specifik og måske prøve en del på armen for at vide lidt mere om retningen - så ville han få bedre hjælp.
Bare simple ting som snakker vi guld eller stål - søges der 38 mm eller 44 mm - men helt OK hvis man ikke har beslutter mere end stilrent ur - kan man da ikke spørge mere.
Det var som bare fordi jeg var lidt overbevist om man ikke herinde får så meget ud af et så totalt bredt spørgsmål - men tåbeligt var det da slet ikke og det er jeg da ked af hvis nogen opfattede mit svar som påstand om.
vh
Bare simple ting som snakker vi guld eller stål - søges der 38 mm eller 44 mm - men helt OK hvis man ikke har beslutter mere end stilrent ur - kan man da ikke spørge mere.
Det var som bare fordi jeg var lidt overbevist om man ikke herinde får så meget ud af et så totalt bredt spørgsmål - men tåbeligt var det da slet ikke og det er jeg da ked af hvis nogen opfattede mit svar som påstand om.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)