04-10-2008, 12:39 PM
peter Skrev:HejEgentligt er det nok en dum diskution - og jeg har også skruet klart ned for det kan da sagtens tænke det irriterer at se samme navn ofte, men somme tider synes du taler sort Peter.
Jeg er helt sikker på at JK har sat sig 100% ind i tingene inden han har skrevet sit indlæg,
Du må absolut tilslutte dig kritik af mig, men det er så ukonkret.
Hvad er det JK har sat sig 100% ind i når han skriver jeg er den i særklasse flittigeste skribent og derfor må vide her er masser af gentagelser?
At jeg gentager mig selv?? (det kan jo være men så var det godt med lidt mere konkret end bare henvisning til mange indlæg)
At jeg er den flittigeste - på trods af at der er folk herinde som faktisk skriver næsten 3 gange så mange indlæg om dagen?? Er det at ha sat sig 100% ind i tingene??
Jeg accepterer kritik, synes bare det er så ukonkret og lidt tarveligt bare at kalde mig den flittigeste = en måde at sige hvor er det irriterende du skriver så meget.
Så skal han hellere skrive det direkte - og tilmed forklare hvor det er jeg irriterer - det kan være 100% berettiget
Sort snak at han har sat sig 100% ind tingene (hvad for ting)- men drop det bare Peter - for jeg har da fattet punktet og skruet ned her.
Jeg holder af forummet og suser stadigt rundt men kaster indlægene mere rundt andre steder i udlandet, så jeg fordeler trykket anderledes
(vi får se om det holder:oops: )
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)