03-10-2008, 09:16 PM
Baun, den første rem er ok til. Den kan du sagtens gå med. Personligt, så ville jeg dog gå en smule højere op i glans, og vælge et mindre ens udseende mønster. På den måde kommer remmens udtryk til at stå i tydeligere modsætning til skivens.
Den grønne rem holder ikke. Den er for ens udseende/kedelig - sorry
Der skal være toner af lyst grønt, mørkere grønt og evt. også gerne lidt sort, hvis remmen skal være grøn.
Som sagt, så synes jeg det er et super spændende projekt du er gået i gang med ! Jeg vil gerne, senere i aften, forsøge at finde nogle spændende alernativer. Der må gerne være lidt "kant", synes jeg, når uret også har det.
For resten, Claus: Det ur skal da bare have nyt glas - så er det sikkert i top ! Jeg ville gerne ofre restaureringen, med urets historie in mente. Det bliver du sikkert glad for i det lange løb.
Den grønne rem holder ikke. Den er for ens udseende/kedelig - sorry
Som sagt, så synes jeg det er et super spændende projekt du er gået i gang med ! Jeg vil gerne, senere i aften, forsøge at finde nogle spændende alernativer. Der må gerne være lidt "kant", synes jeg, når uret også har det.
For resten, Claus: Det ur skal da bare have nyt glas - så er det sikkert i top ! Jeg ville gerne ofre restaureringen, med urets historie in mente. Det bliver du sikkert glad for i det lange løb.
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)