03-10-2008, 10:48 AM
Min far har altid opfordret mig til at søge nye eventyr, nye grænser og sagde altid når jeg stod foran noget jeg var i tvivl om jeg ville kaste mig ud i og bare skulle have det sidste skub bagi:
"chancer får man ikke, dem tager man".
-Et citat jeg altid har husket og nok det citat der betyder mest for mig. Hvor han så har det fra det ved jeg ikke.
Jeg må så have arvet lidt af hans lommefilosofiske evner for en dag jeg snakkede med en daværende chef om vigtigheden i at holde sig opdateret i det marked fimaet operede i røg det ud af mig:
" Hvis ikke man har fingeren på pulsen, mærker man ikke at man dør"
Og så må jeg også lige smide et "celebrity-citat" med oveni hatten, et citat jeg altid har tænkt over så snart jeg var kørt sur i noget, og et citat der er rigtigt godt til at sætte ens egne "små luksus problemer" i perspektiv.
"Do not worry about your difficulties in mathematics, I can assure you that mine are still greater"
-Albert Einstein.
Set i lyset af at det er Einstein syntes jeg også at den er en smule vittig
Det var alt jeg havde at tilføje
"chancer får man ikke, dem tager man".
-Et citat jeg altid har husket og nok det citat der betyder mest for mig. Hvor han så har det fra det ved jeg ikke.
Jeg må så have arvet lidt af hans lommefilosofiske evner for en dag jeg snakkede med en daværende chef om vigtigheden i at holde sig opdateret i det marked fimaet operede i røg det ud af mig:
" Hvis ikke man har fingeren på pulsen, mærker man ikke at man dør"
Og så må jeg også lige smide et "celebrity-citat" med oveni hatten, et citat jeg altid har tænkt over så snart jeg var kørt sur i noget, og et citat der er rigtigt godt til at sætte ens egne "små luksus problemer" i perspektiv.
"Do not worry about your difficulties in mathematics, I can assure you that mine are still greater"
-Albert Einstein.
Set i lyset af at det er Einstein syntes jeg også at den er en smule vittig
Det var alt jeg havde at tilføje

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)