03-10-2008, 10:46 AM
hannover_dk Skrev:Selvølgeligt må du det - det er jo konkret det du kritiserer her - det var kritik at at jeg var noget med den i særklasse mest skrivende -
Det synes jeg er tarveligt ærligt talt - for det synes jeg ikke man skal kritisere (slet ikke når det faktisk ikke forholder sig sådan set som indlæg per dag hvad vel er det som tæller)
Dit forslag var da godt - men jeg mener stadigt at med det uspecificerede så blir det som med Jacobs JLC og Mads AP (super ure og folk der i den grad er gode for flotte indlæg) gentagelser - dem kan man se anbefalet fra præcis dem i masser af tråde.
MEN -du kan sagtens kritisere selve indlægget - blev bare sur over det generelle med at måtte vide det med den med i særklasse flest indlæg
Skidt med det - for du kan ha ret et eller andet sted - jeg bliver for meget - jeg skal måske skrue ned - og jeg skal overveje andre muligheder for at blive af med trangen til at snakke ureSagt uden surhed.
vh
John, du skal ikke skrue ned for dine indlæg. Men det er nok naturligt at JEG fremover får færre indlæg (Midt-Data har nemlig lukket for alle ikke arbejdsrelaterede sider
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)