02-10-2008, 04:59 PM
Baun Skrev:Vi plejer altså ikke at debatere konkrete priser på ure der er sat til salg her på forum.Priser diskuteres kun når nogen skriver dem i forummet
Der mangler den lille kugle i toppen (man kan fylde lidt i hvis man vil så tror nogen at det er ok - koster 50 kr)
Nogen vil have pæne istandsatte ure - andre vil have dem mere "autentiske". Det er der ikke noget galt i!
vh Baun
Jeg tror faktisk - selv om jeg vil have det autentiske højt - at jeg ville fylde noget ret patineret tritium i hullet. Jeg har med skam at meddele det - selv gjort det i en dykker - hvor det lykkedes ud over hvad jeg troede at få det til at sidde fast og ramme farven. Jeg stjal det fra et andet ur som var vrag - med megen tritium i samme farve i viserne, og rullede selv kuglen - og den var plastisk nok til at kunne trykkes fint på plads og lige "skrabes til" (plasthandske for what ever it is worth) -
Det blev godt - ser 99% autentisk ud - og kan man - eller en køber ikke lide det - er det let at tage ud igen.
Jeg er ellers enig, præcis den type Omega er der så langt færre af end de mange seamaster/constellations osv at prisen er langt sværere at sætte - og det begrænsede antal har betydning opad
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)