02-10-2008, 04:32 PM
hannover_dk Skrev:Fint nok - men det ene alternativ kunne nu godt være CPH - Sorø er der ikke meget fest ved og forskellen fra Jylland ikke stor - så for at kunne kombinere lidt sjovt - ville jeg have et CPH alternativ med - gerne bennys billige for min skyld - selv om jeg synes at skal man køre fra ex Horsens må der godt være lidt god mad og vin - men lad se hvad du finder på til afstemningen
vh
Jeg tror at mange jyder og fynboer vil finde det langt lettere at komme til Sorø storkro eller Kong Hans i Slagelse end et sted inde i storkøbenhavn.
Herudover mener jeg det kan hjælpe på prisen - og faktisk måske også på sikkerheden!
Men det er sandelig svært at have samtlige muligheder og aspekter med! Så hvis vi har hovedlinierne på plads må man vel også overlade detaljet til et arrangementudvalg!
Vi kan jo også lave en konkurence - Beskriv det GTG års urmøde som du helst vil til og så lave et udskildningsløb!
Der bliver fx beskrevet 5 arrangementer - afstemning - de 4 går videre -afstemning 3 går videre osv.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)