02-10-2008, 12:51 PM
Citat:Nu er uret sendt til salgssiderne, så vi kan lukke denne lidt unødvendige debat om hvad der er "dårlig stil".
Nu syns jeg ikke det var en unødvendig debat
Citat:Der skal kunne flyve lidt finker i et forum. Vi skal respektere hinanden, men også kunne tale ret lige ud af posen når vi ikke er enige- det er jo ikke en syklub (eller visse politiske partiers blogs vi har med at gøre) så der skal være plads - og vi kan til en hver tid mødes på GTGs og have det hyggeligt alle på tværs af mærke, religion og urværk
Netop vi skal kunne tale rent ud af posen - hvilket jeg faktisk syns jeg gør også her - og ja Honnover vi to har taget vores ture og som du selv siger med respekt for hinanden - jeg skal lige indskyde at jeg skam respekterer alle - for mig er det sundt med de her små debatter det
udvikler for fande da os alle -
Og selvfølgelig kan vi mødes til GTG og hygge - som du og Baun Bære
jeg heller ikke nag
Men hvis der er en regl om at man ikke må annocerer i en tråd - tja så syns jeg bare den regl skal gælde alle uanset hvor længe man har været her og hvor mange annocer man har på salgs siderne - min mening
og det er såmænd ikke fordi jeg vil være kendt herinde for altid at være på tværs
Baun : men 4800 for mig virker det lidt i overkantet for den 120 er
Mif

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)