02-10-2008, 09:59 AM
Det er ikke så let...
man kan kun vælge een mulighed i en afstemning.
Så jeg tror jeg bliver nødt til at dele den lidt op.
Dvs der kommer en som indikerer hvilken max. pris man finder akceptabel - forudsat at indhold svarer til pris.
den kunne hedde
Jeg kan akceptere en pris (uden overnatning) op til:
og så en anden der spørger til en differencieret løsning (pakke tilvalg) som jeg omtaler tidligere. Der er ingen mening i at spørge til overnatning - det vil jo under alle omstændigheder være frivillig tilvalg
Den kunne hedde:
Man kunne jo selvfølgelig fristes til at spørge til om øst, fyn eller vest foretrækkes, men resultatet er nok givet - der er flest Sjællændere her på forum og jeg tror mest på modellen med at skiftes.
kommentarer udbedes - igen
vh Baun
man kan kun vælge een mulighed i en afstemning.
Så jeg tror jeg bliver nødt til at dele den lidt op.
Dvs der kommer en som indikerer hvilken max. pris man finder akceptabel - forudsat at indhold svarer til pris.
den kunne hedde
Jeg kan akceptere en pris (uden overnatning) op til:
- 500 kr
1000 kr
1500 kr
2000 kr
og så en anden der spørger til en differencieret løsning (pakke tilvalg) som jeg omtaler tidligere. Der er ingen mening i at spørge til overnatning - det vil jo under alle omstændigheder være frivillig tilvalg
Den kunne hedde:
- Samme pakke til alle
Mulighed for at tilvælge middag
Man kunne jo selvfølgelig fristes til at spørge til om øst, fyn eller vest foretrækkes, men resultatet er nok givet - der er flest Sjællændere her på forum og jeg tror mest på modellen med at skiftes.
kommentarer udbedes - igen
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)