25-09-2008, 02:02 PM
Speedy Skrev:J
Fremstår Speedmasteren originalt, syntes der er noget mærkeligt ved den, er det viserne???
2998-2
Endnu ikke den store ekspert - se bare f.eks at jeg ikke ved hvad 2 står for 2998 - heller ikke umiddelbart hos Omega's a journey through time - finder jeg den med 2 - men
2998 i alle fald: Time og minut synes ser OK ud - er de lidt for tykke - jeg tror det er billedet - og faconen og fyldningen er OK
Sekundviseren er fra en lidt senere ref 145.02 og 03 fra ca 1963 mener jeg (den som er generelt kendt fra 321) - på 2998 var det en lang streg uden lysmasse i spidsen - pileformet
Jeg tror også subdial viserne er skiftede de skulle være alpha altså tykkere pileformede mener jeg
Jeg har svært ved at se kassens form - det er næsten som om den har de der blanke sideflader som kom 1963 ca, og ikke de gamle horn som gik lige ned, men det kan være skygger - det tror jeg det, det er nok ikke så kraftigt det der ekstra knæk??
Nå her kommer så forhåbentlig nogen af de rigtige speedmaster experter ind og hjælper wannabeeen
Bullhead: Kan jeg heller ikke, men ser ud til at være i flot flot stand
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)