23-09-2008, 01:27 AM
Submersible Skrev:Hader bare hunde og katte. Sådan er det bare..... undskyld - undskyld.Det er da lidt synd hvis du virkeligt hader dem - men du har da ret i at en stor hund i en lejlighed er svært.
Hvis så bare folk kunne lade være med at have kæmpe hunde i lejligheder,men det kan folk ikke. Der burde være en lov mod hunde og katte i lejligheder.
De dyr skal have plads så de kan lege og hygge - det har de dog fortjent også selvom jeg er en "skabs Albæk" (hader dog ikke børn).
Hvordan kan man tro, at en stor kamphund kan trives i en lejlighed??????????? - fatter det bare ikke. Men "lys mig op", så jeg ser lyset, hvis nogen kan???
Mange gamle mennesker har stor glæde af en lille hund i lejligheden. Den skal givet luftes, men det klarer mange også og har godt af det.
Tag Lise Nørgård (hun bliver vel ikke sur over at blive kaldt gammel) eller mange andre, som har stor glæde af en lille hund i en lejlighed. De skal vælges med omhu og skal jo ikke være jagt hunde eller kamphunde - men der findes absolut hunde som slet ikke mistrives i en lejlighed. (de skal naturligvis lære ikke at gø meget)
Katte ligeså - jeg synes personligt det er lidt pjat at ha dem i en lejlighed, men det er jo nemt at sige når man bor med hus og have. Katte kan sagtens blive glade for en lejlighed - krassetræ - hule - kattebakke (jeg er ikke specielt begejstret for lugten - men den behøver ikke terrorisere en opgang)
Så had dem ikke, det giver sjældent meget igen at hade ret meget - og slet ikke noget som gør andre mennesker glade - uden at de skader os andre.
Det er så let at hade hunde - motorcykler - firehjulstrækkere - rygning - fodbold - gade fester - ballet - opera og hvad ved jeg. Så længe det ikke direkte generer min hverdag - så værsgo
vh (en ægte 68'er ikke
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)