22-09-2008, 12:30 AM
Mai Skrev:hunde helt klart:) selvom killinger er super søde:) arbejder i maxizoo så dyr fylder rigtig meget. Min kæreste og jeg har to hunde- en amstaff tæve og en bulldog han. vi udstiller også en del. Så hunde helt klart. Det fede ved katte er at de er så selvstændige og "overlegne". Får de et skub eller bliver smidt ned fra køkkenbordet, går den videre som om den var på vej i den retning, og egentlig er glad for man lige gad hjælpe denDet lidt besværlige ved katte er, at de som vores gennem 18 år tidligere - kan være super gode til at agere inde/ude katte både her ved København og i sommerhuset uden at fare vildt - MEN de mangler helt tidsfornemmelse for hvornår man gerne vil køre hjem fra sommerhuset.
Er det sommer og varmt, kan sådan en uvenlig kat enten være på mussejagt, eller ligge i rosenhækken og sove skønheds søvn. Naboer troede vi var tossede når vi rendte rundt med dens kattefoderæske og raslede i flere timer - eller spulede med kold vandslange ind i hækken hele vejen rundt i håb om at vække utysket.
Nå den var nu god nok, men blev altså afløst af en hund
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)