18-09-2008, 10:19 PM
Hmmm ja den er svær, jeg har selv for 1½ års tid siden haft en periode på lidt over et år hvor jeg ikke købte eller solgte noget og heller ikke på urforums.
Jeg tabte pludseligt interessen, men beholdt de ure jeg havde.
Jeg er nu inde i en periode hvor jeg har nedskaleret "samlingen" til 3-4 ure og der ryger måske et eller 2 mere.
Så måske er jeg på vej ind i en ur-istid igen
Men noget du kunne gøre var at sælge nogle af de ure du ikke får gået så meget med eller som du ikke helt vild med og så bruge pengene på et lidt dyrere ur a la Glashütte Evo eller en anden fed dykker for på den måde at have noget lidt mere specielt som ikke alle har haft.
Bare en tanke til inspiration.
På den anden side kan det jo være at det er køb/salgsdelen som driver dig og hvis du har droslet ned på det kan det jo være forklaringen.
Thomas
Jeg tabte pludseligt interessen, men beholdt de ure jeg havde.
Jeg er nu inde i en periode hvor jeg har nedskaleret "samlingen" til 3-4 ure og der ryger måske et eller 2 mere.
Så måske er jeg på vej ind i en ur-istid igen
Men noget du kunne gøre var at sælge nogle af de ure du ikke får gået så meget med eller som du ikke helt vild med og så bruge pengene på et lidt dyrere ur a la Glashütte Evo eller en anden fed dykker for på den måde at have noget lidt mere specielt som ikke alle har haft.
Bare en tanke til inspiration.
På den anden side kan det jo være at det er køb/salgsdelen som driver dig og hvis du har droslet ned på det kan det jo være forklaringen.
Thomas

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)