17-09-2008, 12:14 PM
hannover_dk Skrev:Jo naturligvis gir han fan i dig efter en negativ - og da du jo roligt kan vente - så se om han kommer op med noget som han skriver, men få den fra Omega tror jeg ikke meget på. Jeg ville nok via Ebay klage systemet - det kan nogen gange hjælpe at de gør ham opmærksom på han ikke har opfyldt sine forpligtelser.
Negativ kan du altid give ham, jeg tror ikke det fremmer hans indstilling her og nu - så burde en trussel være nok i første omgang, hvis ikke han kan give igen - men JEG ville vente og se om noget løste sig
vh
Jeg taler af erfaring, jeg ved ikke meget du har handlet på ebay hannover? For det første er ebay's klagesystem absolut INTET værd. Det er komplet spild af tid. Har aldrig opnået noget den vej. Derimod har jeg stort set altid fået noget ud af og smide en negativ feedback. Det sætter skub i tingene, da langt de fleste sælgere vil gøre meget for at opretholde deres ry. Jeg siger ikke man skal give negativ feedback som det første man gør, men når man har med en sælger at gøre, som tydeligvis holder én hen med dårlige undskyldninger og andet sludder (hvilket er en helt bevist strategi), så er det kun en vej frem...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)