07-09-2008, 11:35 PM
hannover_dk Skrev:Den er jeg usikker på. Vi har da i høj grad brug for nogen som gider være "smagsdommere" - vi er jo fyldt med "he he teløgge" og lignende som fylder trådene - som ogå kan være godt, men hvis der ikke er noget modtryk. så bliver det sørgeligt, og det synes jeg vort forum tendenserer mod ind i mellem. - Kritiser noget - og du er ilde ude - der er snart kun plads til HURRA - fedt ur - teløgge
Nok ganske kraftigt overdrevet, men dog udtryk for hvad jeg synes er lidt tendensen.
Vi er ikke, og skal ikke være enige - Vi skal lade være med at kalde hinanden slemme ting (hvad jeg slet ikke synes vi gør heller) - men vi skal kunne være TOTALT uenige i ure og samlerinteresser
vh
Jeg synes vi skal skille tingene lidt ad, der er jo efter min mening ingen ide i at forklare en nybagt urejer at det ur kan man absolut ikke lide, hvad glæde har vedkommende af det?
Ovenstående gælder naturligvis ikke hvis vedkommmende direkte spørger til hvad man synes.
Derimod er det da ok at give input til folk før de køber eller hvis de ønsker at skifte lidt ud i samlingen.
Men igen vi behøver ikke at være enige og folk kan naturligvis kommentere som det passer dem, det er jo den eneste måde at gøre det på.
Thomas

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)