07-09-2008, 10:32 PM
ebsilon Skrev:Den er jeg usikker på. Vi har da i høj grad brug for nogen som gider være "smagsdommere" - vi er jo fyldt med "he he teløgge" og lignende som fylder trådene - som ogå kan være godt, men hvis der ikke er noget modtryk. så bliver det sørgeligt, og det synes jeg vort forum tendenserer mod ind i mellem. - Kritiser noget - og du er ilde ude - der er snart kun plads til HURRA - fedt ur - teløggeJoepete Skrev:Inden jeg slutter helt, så synes jeg det er rigtig fedt, Esben, at du tør stille op som smagsdommer for hvad god/dårlig ursamling er !!! Det kræver altså store cohonas, respekt
Jeg har ikke på nogen måde givet udtryk for hvad der er det rigtige ur/samling for den enkelte - hverken implicit eller eksplicit.
Nok ganske kraftigt overdrevet, men dog udtryk for hvad jeg synes er lidt tendensen.
Vi er ikke, og skal ikke være enige - Vi skal lade være med at kalde hinanden slemme ting (hvad jeg slet ikke synes vi gør heller) - men vi skal kunne være TOTALT uenige i ure og samlerinteresser
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)