04-09-2008, 11:19 PM
Mads Gjødesen Skrev:Tja den er svær. Jeg ville nok lige tage den på armen et par dage for at se. Men jeg har selv tit købt ure som jeg allerede da jeg pakkede dem ud vidste var til salg inden for en uge. Så jeg forstår dig. Jeg vil dog også tilføje at jeg har købt ure jeg med tiden har lært at holde mere og mere af. Men det er vist 100 % et personligt spørgsmål hvordan med reagerer med tiden.
At du modtager ubehagelige PM er da for langt ude, men jeg syntes faktisk at den offentlige tone herinde er meget diplomatisk. Os "gamle" brugere har det desværre med at spille bagklogeSå når vi ser nogen relativt nye samlere "tåge" rundt, er det jo klart vi kommer med vores råd og modpunkter mødes. Det skaber debat. Jeg syntes faktisk tonen MOD Rolex har været mere nedværdigende end tonen mod dem der satte spørgsmålstegn ved mærket.
Bare fordi Rolex er det mest kendte urmærke er det ikke ens betydende med at ALLE skal syntes om det. Og fred være med det. Det ville da også være kedeligt hvis vi alle var Rolex fanatikere.
Det talte ikke til Claus og så skal det da udSå er det prøvet. Spændende hvilken vej samlingen så bevæger sig...
/Mads
Forløbig "flader" den bare ud..... Der er færre ure nu, men sjovere/dyrere.... Det bliver nok stadig Divers omkring 44mm til omkring 10k (brugt). Så jeg har da bevæget mig bort fra de billigste.... Faldt lige over en Ball EM Diver II, de er da ret fede.....
På sigt vil jeg tro, det ender med en GO diver som Tom's..... Eller en GP, begge set til 25k brugt..... Hvis jeg da kan holder interessen for ure lidt endnu. Men mon ikke.....
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)