03-09-2008, 08:23 PM
Aber doch - man skal altså have et ur på armen inden man køber (hvis det koster over 2000 kr) gerne i et vist stykke tid og man skal tænde helt på det hvis det skal koste over 25 - 30 k - ellers skal det ikke hjem.
Jeg kan godt forstå hvis du ikke har lyst til at gå med det i 14 dage for at se om du synes om til størrelsen - og så ridse det - men ideen er jo helt rigtig -
Du må hitte et andet 38 mm ur eller måske tilmed 36 mm og gå med det i 14 dage. SÅ kan det være du kommer bort fra den der fobi mod ure under 40 mm - og når du tager Rolexen på til søndagsturen - i kirken helt uden risiko for ridser, - så virker det måske som OK i størrelsen allerede på Ammen
vh
Jeg kan godt forstå hvis du ikke har lyst til at gå med det i 14 dage for at se om du synes om til størrelsen - og så ridse det - men ideen er jo helt rigtig -
Du må hitte et andet 38 mm ur eller måske tilmed 36 mm og gå med det i 14 dage. SÅ kan det være du kommer bort fra den der fobi mod ure under 40 mm - og når du tager Rolexen på til søndagsturen - i kirken helt uden risiko for ridser, - så virker det måske som OK i størrelsen allerede på Ammen
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)