02-09-2008, 11:30 PM
Jeg er slet ikke ekspert på JLC - men skiven er så fin at den kunne være re-dialet - og værket ser ud til kun at hedde LeCoultre + unadjusted - som er typisk for de amerikanske værker - og kunne dermed være amerikansk - og skiven KUNNE ha hedder LeCoultre i sine egne dage.
Men rent gæt fra min side - der må være nogen der kan mere om dette, jeg synes bare ikke JLC kun er mærket LeCoultre på maskinen hvis det er Schweizter versionen - og så den flotte skive??
Måske skal man bare holde mund når man egentligt måske ved for lidt og det kan jo også være du er helt afklaret med om det er en Amerikansk LeCoultre - men omvendt er det jo en god sælger normalt?
vh
Men rent gæt fra min side - der må være nogen der kan mere om dette, jeg synes bare ikke JLC kun er mærket LeCoultre på maskinen hvis det er Schweizter versionen - og så den flotte skive??
Måske skal man bare holde mund når man egentligt måske ved for lidt og det kan jo også være du er helt afklaret med om det er en Amerikansk LeCoultre - men omvendt er det jo en god sælger normalt?
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)