28-08-2008, 04:44 PM
Loncar Skrev:Jeg forstår hvad du mener Loncar, men hvis nu man har kastet kærlighed på Rolex (og det har jeg ikke) - så er det sådan at det at skaffe et sjældent som ikke mange har = det koster spidsen af den der rumsonde -Mads Gjødesen Skrev:[Men det er vel bare en del af charmen at de er dyre og uden for manges økonomiske rækkevidde. /Mads
Hmmm. håber ikke at det er den væsentligste del af charmen - at pøblen ikke har råd til urene.![]()
Det er ikke svært at skaffe noget dyrt - hvis penge ikke er et issue. Tilgengæld synes jeg det er en kunst af få finge i noget særligt - uden at skal betale spidsen af en rumsonde.
Jeg er ikke helt med. For mig er charmen måske at jeg har kunne skaffet et sjældent ur som ikke mange har - men har absolut ingenting med penge at gøre.
Naturligvis ikke fordi det er sjovt andre ikke har råd - men at man har bestemt sig for at bruge en masse penge (selv om man måske ike rigtigt har råd) på noget sjældent kan godt være med til at hæve glæden over det - ur - kunst eller hvad som helst.
Det kan være det lyder penge fixeret, men jeg tror en del har det lidt sådan trods alt.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)