Salg af ur til USA
Tio Malo Skrev:Se bare den tyske eBay; der er de så forsigtige, konservative og angste af den nye virkelighed... dette splejset sammen med lidt overdrevet sparsomhed er nok grunden til at kun et - par procent af de tyske sælgere har PayPal-konto. Gæt hvor mange af dem har "sparet en hund og mistet en tusse"... ALLE impulskøb går forbi deres næser...
Cheers - John

Ja jeg ville sikkert også synes det var nemt med Paypal og Tyskland, men jeg tror også man skal tænke på at "alle" idag har en netbank med mulighed for overførsel til udlandet.

Mellem alle Euro lande er sådanne overførsler gratis, så langt det meste i Ebay.de går sikkert til € lande, hvor sælger kan spare de 3% omkostning til Paypal - og køber ingen omkostning har ved bankoverførslen - og hvor der samlet set er noget at spare på valutakursen - som Paypal ligger lidt dyrere med normalt.

Manglen er køber beskyttelsen som jeg også sætter pris på, også ved at Paypal kan gå ind og hjælpe hvis en sælger er langsom med at sælge.

Men alt i alt er det ikke bare forsigtighed og gammeldags tænkende i et land med gratis bankoverførsler til alle naboer TROR jeg

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Salg af ur til USA - af dwndler - 27-08-2008, 08:03 AM
[Intet emne] - af Seamus_phpbb3_import15747 - 27-08-2008, 12:57 PM
[Intet emne] - af pbr - 27-08-2008, 01:16 PM
[Intet emne] - af hannover_dk - 27-08-2008, 02:25 PM
[Intet emne] - af dwndler - 27-08-2008, 03:11 PM
[Intet emne] - af TioMalo - 27-08-2008, 10:29 PM
[Intet emne] - af hannover_dk - 27-08-2008, 10:58 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)