27-08-2008, 05:05 PM
Det handler om at finde en vinkel (som journalisterne siger)
En tone og lidt humor
og en overskrift er også godt at have...
Ny dreng i klassen:
Noget beklemt formulerede jeg mit første lille pip på urforum....
Hvad er egentlig forskellen på quarts og automatisk?
.
.
.
.
pludselig var alle mine smukke quartsure - bare ikke nok - der måtte mere til....
.
.
.
.
.
.
Fandens også - jeg kan mærke at nu begynder ordene "du ender med en Rolex Diver i samlingen" at gnave. Holder den frygtelige sult aldrig op? - er jeg blevet ur vampyr? - og hvad ender det med - må vi gå fra hus og hjem end dag?
.
.
.
.
Men når jeg så kan sidde der ved skrivebordet og flashe min Rolex, så var det alligevel både rejsen, pengene og det, at jeg måtte "æde mine egne ord" værd. Men frygter for fremtiden - det gør jeg!
Bare lidt stikord - hold tone, humor og stil - og skriv fra hjertet! giv dig tid til at redigere og pudse af til sidst - og jo der er læsere - jeg får stadig PM fra folk söm læser artiklen
Skift ur når du skifter sko!
vh baun
En tone og lidt humor
og en overskrift er også godt at have...
Ny dreng i klassen:
Noget beklemt formulerede jeg mit første lille pip på urforum....
Hvad er egentlig forskellen på quarts og automatisk?
.
.
.
.
pludselig var alle mine smukke quartsure - bare ikke nok - der måtte mere til....
.
.
.
.
.
.
Fandens også - jeg kan mærke at nu begynder ordene "du ender med en Rolex Diver i samlingen" at gnave. Holder den frygtelige sult aldrig op? - er jeg blevet ur vampyr? - og hvad ender det med - må vi gå fra hus og hjem end dag?
.
.
.
.
Men når jeg så kan sidde der ved skrivebordet og flashe min Rolex, så var det alligevel både rejsen, pengene og det, at jeg måtte "æde mine egne ord" værd. Men frygter for fremtiden - det gør jeg!
Bare lidt stikord - hold tone, humor og stil - og skriv fra hjertet! giv dig tid til at redigere og pudse af til sidst - og jo der er læsere - jeg får stadig PM fra folk söm læser artiklen
Skift ur når du skifter sko!
vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)