27-08-2008, 12:09 AM
På de både nationale og internationale bil-fora jeg ofte besøger, har man valgt at lave et forum med titlen "guides/guider". Her er der mulighed for at lægge fyldestgørende materiale omkring feks. rensning af tomgangsregulator, udskiftning af instrumentpærer og lign., således at andre har mulighed for at læse en mere detaljeret gennemgang af løsningsforslag. Måske dette princip kunne overføres til et ur-forum?
Jeg er bestemt enig i, at flere gode beskrivelser/betragtninger går tabt i de normale fora. Et nyt forum kun til disse "guides" kunne IMO være et skridt i den rigtige retning. Her skal det dog præciseres, at al unødvendig "snik snak" i de oprettede tråde vil blive slettet og kun bidragende information bør postes!
Mvh.
Jeg er bestemt enig i, at flere gode beskrivelser/betragtninger går tabt i de normale fora. Et nyt forum kun til disse "guides" kunne IMO være et skridt i den rigtige retning. Her skal det dog præciseres, at al unødvendig "snik snak" i de oprettede tråde vil blive slettet og kun bidragende information bør postes!
Mvh.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)