26-08-2008, 04:53 PM
Baun Skrev:For at behandle folk ens... Skal de behandles forskelligt!Ved arv har jeg bestemt tænk mig de skal dele helt lige værdimæssigt - men i levende live vil jeg give ting / rejser / tilskud til ?? efterhånden som behov opstår - og begge knægte - nu 28 og 31 - har altid syntes det var perfekt - har snarere prøvet at få mig op i klasse hvis den ældste skulle have en Martin Guitar - så var der altid lige en model med speciel rosentræs neck som den yngste søgte sig frem til og lokkede mig til osv. - så jeg kan ærligt sige at de aldrig har haft misundelse overfor hinanden og nu som voksne er de hinandens nærmeste venner (ja ja deres kærester kommer først men Venner med stor V)
Og så plejer jeg at modsige mennesker der siger: Man skal behandle folk, som man gerne selv vil behandles..... det skal man ikke: Man skal behandle folk som de gerne vil behandles!
vh Baun
Da den første flyttede var det ham der havde behov - Fjernsyn - tæpper - maskiner til køkken og hvad ved jeg - og et par år senere den yngste -sådan er livet jo.
Og de får stadigt forskelligt - sikkert udlignet over tid - men forskelligt fra gang til gang
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)