26-08-2008, 02:44 PM
og når så det er sagt er det vel også en forpligtelse man som forældre og bedsteforældre har, ikke at sætte splid mellem børnene.
Jeg er enig i at man kan gøre som man vil, men jeg må også indrømme, at jeg ikke kunne drømme om at gøre ret meget forskel på knægtene!
Jeg mener - jeg giver ikke den ene et Speedmaster til 20 K i 20 års fødselsdagsgave - og den anden en HV til 35 K året efter.
Jeg kan huske min kone, som er efternøler, har fortalt´:
Da hendes storebror blev 18 år fik han et kørekort. Det kostede 800,00 kr
3 årsenere fik hans lillesøster (Connis storesøster) samme beløb og måtte selv betale resten
12 år senere fik Conne 800,00 kr, da hun fyldte 18 - til et kørekort - og måtte så selv lægge 3-4 K oveni for det kostedet det hende at få kortet
Der blev ikke gjort forskel på børnene. De fik alle 800,00 kr
vh Baun
Jeg er enig i at man kan gøre som man vil, men jeg må også indrømme, at jeg ikke kunne drømme om at gøre ret meget forskel på knægtene!
Jeg mener - jeg giver ikke den ene et Speedmaster til 20 K i 20 års fødselsdagsgave - og den anden en HV til 35 K året efter.
Jeg kan huske min kone, som er efternøler, har fortalt´:
Da hendes storebror blev 18 år fik han et kørekort. Det kostede 800,00 kr
3 årsenere fik hans lillesøster (Connis storesøster) samme beløb og måtte selv betale resten
12 år senere fik Conne 800,00 kr, da hun fyldte 18 - til et kørekort - og måtte så selv lægge 3-4 K oveni for det kostedet det hende at få kortet
Der blev ikke gjort forskel på børnene. De fik alle 800,00 kr
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)