25-08-2008, 11:27 PM
Hej allesammen
Tak for jeres mange indlæg og betragtninger omkring min disposition mht til mine 2 børnebørn.
Jeg er især glad for Mads Gjødesen's indlæg, og jeg er særdeles enig i hans betragtninger. Dels omkring det fornuftige i at opbevare et nyt ur i bankboks over en længere årrække, og dels over Mads indlæg omkring arv:
Mvh Gustav
Tak for jeres mange indlæg og betragtninger omkring min disposition mht til mine 2 børnebørn.
Jeg er især glad for Mads Gjødesen's indlæg, og jeg er særdeles enig i hans betragtninger. Dels omkring det fornuftige i at opbevare et nyt ur i bankboks over en længere årrække, og dels over Mads indlæg omkring arv:
Citat:Sjovt som folk kan komme op at slås om en arv. Forstår det simpelthen ikke. Om jeg fik et brugt SD eller nib Daytona ville være et fedt, så længe jeg vidste at begge ure havde haft betydning for vedkommende. Jeg ville være glad uanset hvad. Ja ok det ene ur er 30 k mere værd end det andet, men so what! Man må vel også respektere givers valg og så blot nyde det man har fået frem for det man ikke fik.Jeg har overvejet at lade ungerne trække lod, men i det daglige er jeg meget opmærksom på ikke at gøre forskel, og det er vel Ok en enkelt gang at fravige dette princip.
Kommer de op og skændes om det, burde ingen af dem have noget
Mvh Gustav

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)