25-08-2008, 09:53 AM
Hej allesammen,
Efter første Zenith vintage ur, fald jeg over på et andet Zenith, som var slet ikke så godt beskrevet i salgsopstilling og der var kun et ikke så skarpt billede, men prisen var til at leve med
Nu har jeg fået uret,men jeg er på arbejde og har ikke mit kamera med og mobils kamera er dårlig, så ingen billeder endnu. Men der er hverken Swiss made eller noget der minder om swiss hverken på skiven eller på værket. På værket står Zenith, der er et serie nummer som starter med 3, dvs. 3.xxx.xxx,jeg kan kigge igen for nøjagtige nummer, hvis nødvendigt og der står 8 3/4 F (otte og tre kvart) med småt ved siden af den roterende hjul. Uret går. Er det overhovet Zenith???Kan I pege i den rigtige retning,hvor jag kan søge felre informationer om værket eller blot om mærkning af skiver og værker, således jeg ved om det er orginal eller ej. Jeg lægger billeder,lige så snart jeg kommer hjem og få taget nogle 
Eneste noglenlunde billede er dette fra selve auktion,men der kan man ikke se ret meget
Uret måler 21,8x30,75mm og tatal længde er 40,15mm. På skiven er der kun navn ZEnith uden logo (stjerne eller noget andet) og der er intet logo på værket kun navn,serienummer og så 8 3/4 F. Håber der er nogle blandt Jer, som kan hjælpe mig lidt i dette detektiv arbejde
Efter første Zenith vintage ur, fald jeg over på et andet Zenith, som var slet ikke så godt beskrevet i salgsopstilling og der var kun et ikke så skarpt billede, men prisen var til at leve med
Eneste noglenlunde billede er dette fra selve auktion,men der kan man ikke se ret meget

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)