14-08-2012, 06:14 PM
HenrikViborg Skrev:Det er egentlig meget sjovt, at du bringer det på bane. Mit første Rolex var netop en Sub fra 96, den blev så siden suppleret af en åbenbart "fesen" Daytona(som dog trods denne status stadig er mit yndlingsur) og jeg anskaffede mig senest så også en Milgauss. Det er rigtigt, at Milgauss'en ser større ud end Sub'en, og den mangler sikkert også noget "WOW" (men Rolex med "WOW" er vel netop ikke formålet??) - men Sub'en er et meget mere heltsøbt ur, hvis man kan sige det sådan. Milgauss'en er flot men Sub'en hænger på en måde "bedre sammen" visuelt, og det kompenserer langt for den manglende størrelse i mine øjne. Overordnet set synes jeg, at Sub'en klæder en mand bedre, og stiller på ingen måde krav til påklædning e.lign.
Generelt men jeg, at når det kommer til ur-størrelser bør man som "Rolexmand" (med den historie der er i uret) tænke på, at der her er tale om en MAND der bærer et ur - og ikke omvendt. Et Rolex sidder på armen fordi det er kvalitet - ikke for at blive set.
Fuldstændig enig
vh Hans Henrik

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)