14-08-2012, 10:43 AM
Tobias Kjærgaard Skrev:Stensbjerg Skrev:Du kan sagtens bruge et dyrt mekanisk ur i fritiden uanset hvad du tosser rundt med![]()
der findes masse af eksempler på folk der har haft et kvalitets ur som de nærmest aldrig har haft af armen
uanset hvad de lavede uden at det gik i stykker af den grund,nogle har dårlig nok bruge penge på service.
Jeg mener det mere er os tosser som er øm skindet over for vores ure
og som tænker en masse over hvad mon uret kan og ikke kan tåle.
Golf siges dog at skulle være lidt mere hård mod et ur end så meget andet,
om det passer ved jeg ikke men jeg tvivler,ellers er der jo altid TAG særlig golf ur som de har lavet sammed med T.Woods.
Ure i mellem 0-10k bruger jeg til alt jeg lave af fritid fornøjelser bort set fra fysisk arbejde der bruger jeg min beater,
en del af glæde ved at eje et "godt ur" mener jeg er at bruge det ved enhver given lejlighed.
Super - det var lige præcis det svar jeg ledte efter.
Har nemlig 3 quartz ure idag, som jeg alle tre er rigtigt glade for. Men hvis jeg køber et dyrere ur, er det for at bruge det.
( Det er klart, at hvis man skal rive badeværelse ned, eller svejse, så tager man selvfølgelig en beater på)
Jamen så forstætter jeg jagten.
Tusind tak til jer alle sammen for hjælpen.
Præcis selvfølgelig kan alt ødelægges men med normal TLC vil et kvalitets ur ikke svigte dig
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)