20-08-2008, 06:18 PM
Hej Joepet - enig i at den er pimpet - jeg ved ikke med den flot immiterede hvide krokodille - jo til min kone - men YES det pimper sammen med spejlet og det sjove skive redial valg. Jeg mener du fik den fra Spanien - men ellers er Indien jo farverige i deres valg ofte. Faktisk er der intet galt normalt med deres skiver - de er fint og meget autentisk lavet - men de holder af farve gør de
Denne her kan vel heller ikke helt kaldes pimpet (lidt som Speedys vel også bare var "ændret") men sjov tråd så jeg støtter med et Mariage - et nydeligt gammelt Eterna lommeværk sat i en ny kasse på 39 mm - fint arbejde - og nydeligt lavet skive.
Købt tidligt i min Eterna samletid - men ikke fortrudt - går faktisk med det sommetider - tydeligt og stort og velfungerende og ganske så aldeles Mariage

vh
Denne her kan vel heller ikke helt kaldes pimpet (lidt som Speedys vel også bare var "ændret") men sjov tråd så jeg støtter med et Mariage - et nydeligt gammelt Eterna lommeværk sat i en ny kasse på 39 mm - fint arbejde - og nydeligt lavet skive.
Købt tidligt i min Eterna samletid - men ikke fortrudt - går faktisk med det sommetider - tydeligt og stort og velfungerende og ganske så aldeles Mariage

vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)