Lidt mere om Kaliber 321 fra Omega Museum pdpt
Jep - men mon ikke Omega så den gang har forhandlet en ordentlig rabat frem hos Lemania - eller "deffered payment" - altså betaling over en eller anden længere periode.
Som stor kunde har de nok haft en vis magt - men det har så sat udviklingen af 861 under et vist pres - for den skulle jo være klar når der ikke længere var flere 321 tilbage - og jo klarere det blev at NASA skulle i rummet med det - jo flere har de måske solgt

På WUS svarede en at han mente freezing i denne forbindelse var lige som med finanser - indefrosset så der ikke skulle ske dem noget - men i anden mail fra Diethelm skiver han meget klart DEEP-Frozen by special teknik.

Jeg forestiller mig, lidt ud fra Hvad Tommy Munk skrev - at de kan have været pakket individuelt i forsegling med gas som forhindrer oxidering af olien - og så under en eller anden form for frost opbevaring

Jeg har i øvrigt gang i at prøve om Omega Museum vil svare på hvor mange stk der var i det Batch som blev den sidste produktion som skulle række fra 1960 og frem til 861 stod klar (okt 68) - samt om de kan sige værk nummer for det sidste 321 - eller om det er rodet sammen - om de så kan sige udleveringsdatoen fra Omega til forhandler/agent - af det sidste 321 ur

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 18-08-2008, 02:40 PM
[Intet emne] - af hannover_dk - 18-08-2008, 03:57 PM
[Intet emne] - af Magnum - 18-08-2008, 08:43 PM
[Intet emne] - af hannover_dk - 18-08-2008, 10:36 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)