16-08-2008, 12:22 PM
Ja kaliberen er knaststyret og som rune skriver trækker det ned hos de fleste men ingen tvivl om at det må være en af de allermest producerede kronograf kalibre - og jeg har adskillige og ikke problemer med nogen af dem.
Det ser ud som en stål kronograf (mange med 7733 er chrom) - det ser du ved om bagsiden siger Stainless back eller fond Acier inox eller andet som indikerer at bagsiden er stål. I så fald er resten nemlig chrom som jo kan slides af
Prisforskellen er nok små 100 Euro faktisk - så i chrom mellem 180 og 250 og i stål mellem 250 og 350 er mit gæt
De runde pushers trækker også op i en dels øjne - og gør den en del nyere end de typiske firkantede vintage.
Du kan jo lige checke på det med stål eller chrom
vh
Det ser ud som en stål kronograf (mange med 7733 er chrom) - det ser du ved om bagsiden siger Stainless back eller fond Acier inox eller andet som indikerer at bagsiden er stål. I så fald er resten nemlig chrom som jo kan slides af
Prisforskellen er nok små 100 Euro faktisk - så i chrom mellem 180 og 250 og i stål mellem 250 og 350 er mit gæt
De runde pushers trækker også op i en dels øjne - og gør den en del nyere end de typiske firkantede vintage.
Du kan jo lige checke på det med stål eller chrom
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)