15-08-2008, 03:33 PM
hannover_dk Skrev:dwndler Skrev:Jeg skal nok spørge til råds, når jeg får uret,som skulle være i næste uge. Men som jeg forstår det,så skal dato sættes på denne måde også når en måned har 30 dage eller 28 for den sags skyld. Spændende sag jeg har købtJep datoen skal også manuelt skiftes når måneden har under 31 dage - men det er jo kun max 3 dage - og normalt bare en dag frem så det går let.
Værre er det når man ikke bruger uret fast, men tager det på en gang imellem - og som jeg absolut vil have datoen er rigtig når jeg har det på![]()
Sådan er det med den tids ure - og det må man tage som en charme og en lejlighed til lidt kvalitetstid med en god kammerat
vh
Man skal bare sætte sit urforbrug lidt i system - så når man lægger et ur fra sig den 16 maj - noterer man sig at det med fordel igen kan bruges omkring den 17-20 juni... for hvem der er system freak!
Faktisk må jeg indrømme at det irriterer mig når datoen ikke passer - derfor ender valget ganske ofte på et med qiuck set eller helt uden dato!
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)