14-08-2008, 11:49 AM
Som overskriften antyder vil jeg høre om nogen af jer har gjort nogen overvejelser om hvilket ur jeres børn engang skal arve fra jer og hvorfor?
Jeg ville ønske min far havde et ur af stor affektionsværdi jeg engang skulle arve, men så forudselig har han desværre ikke været
Eller måske købt et ur i forbindelse med min fødsel jeg ´så fik til min konfirmation eller endt uddannelse. Men desværre...
Jeg vil selv være på forkant når min søn engang ved en særlig lejlighed skal have "mit ur". Jeg ærger mig over ikke at have købt et ur på hans fødselsdato, som så skulle fremgå i papirerne, men dengang tillod økonomien det ikke.
Tilfældigvis har jeg fundet ud af at mit Patek Philippe Nautilus er købt 7 dage før hans fødsel, så det må da være det oplagte valg
Det ligger jo også lidt i deres slogan
Dog er det ikke mit navn i papirerne. Men mon ikke han overlever...
Men har I tænkt på den kommende generation?
/Mads
Jeg ville ønske min far havde et ur af stor affektionsværdi jeg engang skulle arve, men så forudselig har han desværre ikke været
Jeg vil selv være på forkant når min søn engang ved en særlig lejlighed skal have "mit ur". Jeg ærger mig over ikke at have købt et ur på hans fødselsdato, som så skulle fremgå i papirerne, men dengang tillod økonomien det ikke.
Tilfældigvis har jeg fundet ud af at mit Patek Philippe Nautilus er købt 7 dage før hans fødsel, så det må da være det oplagte valg
Men har I tænkt på den kommende generation?
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)