05-08-2008, 09:00 AM
Baun Skrev:Jeg ser hellere nørderier omkring urene - og så lidt økonomi som muligt i indlægene.
vh Baun
Godt sagt...Det seneste år har forumet ændret karakter fra at være et sted man debaterede halv/hel nørdede spørgsmål om ure, til at være et sted man man diskuterer hvor man kan købe nye ure billigst
Personligt syntes jeg efterhånden der er for meget snak om hvilke (nye) ure man skal købe næste gang, samt en masse billeder af noget man kan se hos den lokale urmager. Dybden og passionen er forsvundet og det skræmmer nok mange af de gl. skribenter lidt væk, incl. mig selv. Vil jeg snakke nørdet om ure er det ikke længere på vintageure det sker...
Der skal være plads til alle og jeg vil ikke brokke mig over denne udvikling, men blot konkludere at snakken er blevet langt mere "overfladisk" og baseret på personlige meninger frem for saglig debat myntet på fakta.
En lille bøn fra min sider er at man i emne feltet er bedre til at beskrive trådens indhold. Så i stedet for at skrive: "Nyt ur" kunne man jo skrive "Billeder af mit nye Omega Seamaster 300 m". Dermed er det muligt for os der HAR set et Omega SM 300 m af springe tråden over.
Så vær specifikke i emne beskrivelsen. Tak!!!
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)