04-08-2008, 06:22 AM
hannover_dk Skrev:DonWerner Skrev:For mig gør det nu heller ikke noget...Mit ønske svar ville blive helt klart NEJ - vi ser for lidt til de gamle eksperter og jeg TROR en del falder af fordi for meget er "ude for kategori"
Er der iøvrigt nogen der ved hvordan reglerne er omkring opslag af bytte-annoncer herinde? Jeg har f.eks. et ur til salg her på siden i øjeblikket, som jeg egentlig ligeså gerne ville bytte væk til noget andet. Må jeg lave et opslag om det her på forummet, når jeg har betalt for min salgsannonce? Det er jo ikke nødvendigvis alle herinde som også checker salgsannoncerne, sådan har jeg det f.eks. selv.
HVIS vi havde en tråd med bytte så OK, men ellers må det være køb/salg/bytte der gælder - og ikke indlæg i vore fora til fordel for bytte PLEASE
(synes Tukjærs kan gå fordi de er del af anden snak -men hvis en søger et ur man vil sælge eller bytte - så personlig besked - PLEASE)
vh
Nu er vi jo stort set aldrig enig om noget, så det forbavser mig ikke at du synes det er en utrolig ide. Tilgengæld synes jeg at du kom med en ganske god ide. En tråd hvori man kunne poste sine byttehandler ville virke fint for mig og den kan vel næppe skræmme nogle væk...
Ærgeligt du ikke vandt Tudor diveren Claus - nær ved og næsten!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)