03-08-2008, 10:40 PM
Helt nyt for mig (nej sludder er jo ikke værre end hvad hver lægger i det - jeg kan ikke lide det - skaber mere surhed når det gives til en Geodoc som prøver at holde en seriøs linje . jeg ville skrive - Den holder ikke - hellere end Sludder - men hver mand pipper med sit næb) - JEG ved åbenbart for lidt om COSC af kronografer.
Jeg TROEDE at det kun var basis værket der som fik COSC men kan godt se at det lyder fint med værker med modul kronograf og måske ikke så fint hvis de har alt indbygget.
Jeg ved der er flere versioner af COSC - men har aldrig set en for autmatik krongrafer med kronografen løbende en del af tiden.
Har du et link der kan vise COSC som på automatik ure laves med kronografen kørende i den tid du angiver, så er jeg taknemmelig
vh
Jeg TROEDE at det kun var basis værket der som fik COSC men kan godt se at det lyder fint med værker med modul kronograf og måske ikke så fint hvis de har alt indbygget.
Jeg ved der er flere versioner af COSC - men har aldrig set en for autmatik krongrafer med kronografen løbende en del af tiden.
Har du et link der kan vise COSC som på automatik ure laves med kronografen kørende i den tid du angiver, så er jeg taknemmelig
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)