18-07-2008, 08:34 PM
DSfirst Skrev:Ja, utroligt og jeg undres stadig over hvordan det kan komme så vidt. Man bliver nærmest stemplet som kriminel og hængt op i øjenvipperne og pisket til man blinker. En temmelig dårlig oplevelse af dette forum, men jeg er her stadig
Jeg synes nu det har været en fin debat! Det handler om moral når man sælger eller i andre tilfælde køber en vare. Se evt. PVBs inlæg længere nede, hvor en køber hopper fra 2 min. før de skal mødes.
Har selv flere gange være udsat for at folk, ned til under en time før man skal mødes, er kommet med dårlige undskyldninger og hoppet fra!! .... specielt træls (på godt jysk!) når man er kørt til Sjælland for at mødes med køber!
Hvis du kan finde på at "undvige" at sælge til højest bydende på qxl auktionen, så er du også en af dem som kunne finde på at spilde min tid ved et evt. køb. Jeg ved godt at det er risikoen når man har noget tilsalg ... men det gør det f..... ikke mindre irriterende at spilde sin tid, på en som enten ikke har sine finanser iorden, ikke har spurgt "kranen" om lov eller 100+ andre dårlige undskyldninger!
Alt i alt, så handler det i mine øjne om godt gammeldags pli!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)