05-07-2008, 12:23 PM
Peters bemærkninger er helt sobre og givet udtryk for hans mening som ursamler - han har masser af gange anbefalet ure fra internettet eller fra andre ursamlere som er til salg, så selv om Peter naturligvis også griber chancen for at fortælle hvad han kan levere, så har jeg aldrig set ham tale dårligt om ure fra nettet eller andre kilder - han taler ex meget om Rolex som han vist ikke lige selv forhandler
Her på sitet er der vist ikke generelt den store begejstring for quarts. Det viste ur OK - ikke noget som en ursamler normalt ville interesere sig for overhovedet, men fint til at vise klokken korrekt og pænt nok synes jeg absolut
.
Om det er pilot ur eller hvad det er - helt ærligt, det er en lidt sjov debat.
En moderne erhvervspilot vil sikkert idag have to urtider så selve uret kan køre GMT og en anden viser kan køre hjemlandet - vi er jo ikke der hvor ure til piloter idag skal ligne en navitimer for at piloten skal kunne finde rundt
vh
Her på sitet er der vist ikke generelt den store begejstring for quarts. Det viste ur OK - ikke noget som en ursamler normalt ville interesere sig for overhovedet, men fint til at vise klokken korrekt og pænt nok synes jeg absolut
.
Om det er pilot ur eller hvad det er - helt ærligt, det er en lidt sjov debat.
En moderne erhvervspilot vil sikkert idag have to urtider så selve uret kan køre GMT og en anden viser kan køre hjemlandet - vi er jo ikke der hvor ure til piloter idag skal ligne en navitimer for at piloten skal kunne finde rundt
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)