01-07-2008, 10:38 PM
Ja det er for stor tidsforskel, men mit 321 som er i kasse 145.012- 67 (fra 1967) har værk 26.xxx.xxx som burde være 1968 - og den slags forskelle skal man iflg Omega regne med.
De kommer vist nok med et certifikat til mig (50 CHF) men har svaret at:
Thanks for your message. Sorry but as there isn't any precise relationship between movement numbers and dates (you can have for instance a higher number which was produced earlier than a lower number and mounted in other cases originally)
Men her er jeg enig i der er for langt. Resten overlader jeg til eksperterne på de helt tidlige speedmasters som kommer på banen, ville bare lige af med svaret fra Omega CH som kom i mail idag
vh
De kommer vist nok med et certifikat til mig (50 CHF) men har svaret at:
Thanks for your message. Sorry but as there isn't any precise relationship between movement numbers and dates (you can have for instance a higher number which was produced earlier than a lower number and mounted in other cases originally)
Men her er jeg enig i der er for langt. Resten overlader jeg til eksperterne på de helt tidlige speedmasters som kommer på banen, ville bare lige af med svaret fra Omega CH som kom i mail idag
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)