13-06-2008, 04:36 PM
Det er jo rigtigt at spørgsmålet er hypotetisk - jeg vil ikke købe ure som investering. Det er nu også fordi jeg tror jeg ville have svært ved at realisere.
Men derfor kan spekulationen jo være god nok for det.
Conni er holdt op med at reflektere over de ure jeg køber. Jeg tror hun tænker: "Det han bruger på ure er da bedre end hvis det havde været jagttrofæer til samme pris og som så samtidig skal hænge på min væg".
Selv tænker jeg en Omega HV måske eller den der special model af Speedmaster til ca 50K - enden der dykker som Mads har til salg - eller en Constellation Pia Pan 18 K guld Grand Luxe med den helt rigtige lænke box og papirer - det skulle også lige kunne klares!
vh Baun
Men derfor kan spekulationen jo være god nok for det.
Conni er holdt op med at reflektere over de ure jeg køber. Jeg tror hun tænker: "Det han bruger på ure er da bedre end hvis det havde været jagttrofæer til samme pris og som så samtidig skal hænge på min væg".
Selv tænker jeg en Omega HV måske eller den der special model af Speedmaster til ca 50K - enden der dykker som Mads har til salg - eller en Constellation Pia Pan 18 K guld Grand Luxe med den helt rigtige lænke box og papirer - det skulle også lige kunne klares!
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)