-
#25
Kalle Skrev:Claus: Den til venstre er lige præcis den jeg tænker på. Den har iøvrigt et urværk som vist ikke har meget med et ETA værk at gøre, nu da vi kun koncentrerer os om ETA og "overpriced watches". Prisen er desværre også derefter, som du også skriver. Gad vide hvad forskellen i "kvalitet" er på et Rolex Explorer II / Submariner og så et Breitling Chronomat med Breitling 1 "in-house" urværk i? Priserne er jo ikke meget forskellige på de 3 ure (groft sagt). Der er vist ikke mange ure tilbage som ikke er over-prissat, med mindre vi snakker om Sinn U1, hvilket jeg også er den lykkelige ejer af. Det er også et dejligt ur, men det er jo ikke et Rolex in-house eller et Breitling in-house. Generelt kan jeg efterhånden se at når vi bare nærmer os noget som minder om in-house, så koster det kassen, om det hedder det ene eller andet. Det må vi nok bare vænne os til, hvis vi vil have andet end ETA 2824-2 eller 7750 på armen.


De er jo ikke overpriced når folk betaler det for dem. Det er simpel udbud og efterspørgsel. Bare fordi din(eller min) pengepung ikke kan følge med betyder det ikke at urene er prissat forkert.
Svar


Beskeder i denne tråd
Prisen på et "almindeligt" Breitling? - af berg - 16-07-2012, 09:12 PM
Re: Prisen på et "almindeligt" Breitling? - af Kristofferj - 01-08-2012, 09:57 PM
Prisen på et "almindeligt" Breitling? - af JJG - 01-08-2012, 10:09 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)