06-06-2008, 11:43 PM
Jeg ville vælge at være iskold overfor om glasringen var 100% original, bare den var guld og matchende. Det kan givet fremstilles - koster naturligvis - jeg ville afgjort se om ikke de der Mølbak, Krognos, Halse typer har nogle forbindelser hvor de kan købe sådanne dele - Omega eller Ofrey - eller andre underleverandører. Naturligvis må et så smukt ur ikke kunne dø af mangel på en glasring.
Var det en double ring i helt matchende farve, levede jeg personligt også fint med det, og det må være ret let at finde for en af de gutter
NEJ jeg synes ikke det bliver et Franken watch af en uoriginal glasring - slet ikke - Men hvis du skulle sælge det, var det da korrekt at gøre opmærksom på det - men det er en ret lille detalje i det sammenhæng i mine øjne.
Flot ur og på med en ring du
vh
Var det en double ring i helt matchende farve, levede jeg personligt også fint med det, og det må være ret let at finde for en af de gutter
NEJ jeg synes ikke det bliver et Franken watch af en uoriginal glasring - slet ikke - Men hvis du skulle sælge det, var det da korrekt at gøre opmærksom på det - men det er en ret lille detalje i det sammenhæng i mine øjne.
Flot ur og på med en ring du
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)