27-05-2008, 02:35 PM
Smart. Jeg synes absolut quarts - nå det er velbegrundet med fyrtårn og "sjældent" hører med i en samling, og naturligvis kan der findes rene quarts samlinger. Stadigt - for mig er det mere en samling ure end en ur samling, hvis det altsammen er ure der sælges overalt i dag - og det er vel der Quarts har sit halvdårlige ry som samler obljekter?
Jeg ville da også gerne ha et af de "gamle" omega med røde led/krystal tal som eneste visning.
Omega X-33 er da helt klart, specielt efter at have læst dit fremragende review - TAK -et lækkert ur.
Selv har jeg faktisk også batteri i et enkelt, som jeg tilmed er glad for men det er en Bulova stemmegaffel maskine i modellen "Astronaut" - her tilmed uden Astronaut på skiven (men skam god nok)

Bagsiden afslører både det sjove lille greb som man rejser op (omg. stop af sekundviser) og stiller uret med - ingen synlig krone) OG et tydeligt og let tilgængeligt batteridæksel
vh
Jeg ville da også gerne ha et af de "gamle" omega med røde led/krystal tal som eneste visning.
Omega X-33 er da helt klart, specielt efter at have læst dit fremragende review - TAK -et lækkert ur.
Selv har jeg faktisk også batteri i et enkelt, som jeg tilmed er glad for men det er en Bulova stemmegaffel maskine i modellen "Astronaut" - her tilmed uden Astronaut på skiven (men skam god nok)

Bagsiden afslører både det sjove lille greb som man rejser op (omg. stop af sekundviser) og stiller uret med - ingen synlig krone) OG et tydeligt og let tilgængeligt batteridæksel
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)