25-05-2008, 09:32 PM
Kender det ikke umiddelbart, men den type er altså ikke lavet i replika eller som fakes vil jeg påstå - så jeg tror den er helt original, men det skal nok via en urmager for at være sikker (kROGNOS/mØLBAK cph ELLER Halse Horsens.
Jeg er dog 99,674 sikker på det er originalt ud fra min første begrundelse. Og det at man ikke har lavet replika har i høj grad at gøre med den kendsgerning at de ofte kun åbnes via fronten med glasset, og at faconen er så klart 70/80 er - og nok ikke det mest sælgende, men du får hvad du ser, og det er sikkert helt OK - og usædvanligt for mig, hvilket også KAN tælle på positiv siden
vh
Jeg er dog 99,674 sikker på det er originalt ud fra min første begrundelse. Og det at man ikke har lavet replika har i høj grad at gøre med den kendsgerning at de ofte kun åbnes via fronten med glasset, og at faconen er så klart 70/80 er - og nok ikke det mest sælgende, men du får hvad du ser, og det er sikkert helt OK - og usædvanligt for mig, hvilket også KAN tælle på positiv siden
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)